Open dag op Koninginnedag, donderdag 30 april 2009

Het begint inmiddels een traditie te worden… De rode loper uitleggen, ballonnen aan het hek hangen en de deuren wijd openzetten. Er is koffie, thee en limonade. Er is een kinderhoekje met kleurplaten en -potloden en een schaal met kindersnoep. Er ontspinnen zich wat gesprekken met bijvoorbeeld oude Rijswijkers die zich verbazen dat hier een kerk is! Ook de toiletten worden druk gebruikt…

Net als in 2007 en 2008 willen we op Koninginnedag de mensen uit de buurt weer de gelegenheid gegeven om eens bij ons binnen te kijken en een praatje te maken met leden van onze gemeente. We zetten de deuren weer wagenwijd open en sluiten zo veel mogelijk aan bij de activiteiten rondom de kastanjeboom. Voor wie het nog niet weet: er worden op Koninginnedag op het pleintje direct voor het gebouw allerlei festiviteiten georganiseerd voor jong en oud, startend om 9:00 uur met een vrijmarkt en kinderspelen. Om 12:00 uur wordt op het plein traditioneel het Wilhelmus gespeeld door Forum Hadriani uit Voorburg en wordt er oranjebitter geschonken en uitgedeeld.

Het kerkgebouw is van 9:00 uur tot ongeveer 13:00 uur open voor iedere geinteresseerde.

KOM IN DE KERK op donderdag 30 april!