De Jeugvereniging 16+, een groep jeugd afkomstig uit de NGK Leeuwendaalkerk en de CGK Nebokerk, komt ongeveer elke twee weken op zondagavond bij elkaar. Er wordt dan gezamenlijk gegeten, gezongen en een bijbelstudie gedaan in kleine groepjes. Na de bijbelstudie is er een gezellige borrel boven in de kerk. De leden verzorgen zelf zowel de maaltijden als de inleidingen volgens een rooster. Naast de reguliere avonden wordt er twee maal per jaar een gemeente activiteit georganiseerd om geld op te halen voor het goede doel wat de JV ieder jaar kiest. Deze activiteiten lopen uiteen van een pop-up pannenkoekenrestaurant tot een winterborrel of veiling.

De JV is een hechte groep, dit proberen we zo te houden door een maal per jaar een weekend op kamp te gaan met elkaar. Dit is meestal het tweede weekend van september. Ook vieren we ieder jaar kerst met elkaar op ons traditionele kerstdiner. We sluiten het seizoen in juni af met een spectaculair eindfeest!

Je kunt contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar het bestuur: jv16bestuur[at]gmail.com