Wij Geloven in Rijswijk logoOp donderdag 16 juli komen de samenwerkende Kerken van ‘Wij geloven in Rijswijk’ bijeen om in deze tijd van crisis samen het geloof te vieren, elkaar hoopvol te bemoedigen, liefdevol stil te staan bij het leed dat het coronavirus heeft veroorzaakt en om te bidden voor hen die onder lijden gebukt gaan.

De afgelopen tijd hebben velen een geliefde verloren en waren daarbij door de coronamaatregelen beperkt in het op liefdevolle en waardige wijze afscheid nemen. Hen stellen wij in de gelegenheid om tijdens deze dienst de naam van hun dierbare overledene te laten noemen en hierbij een kaars te laten aansteken.

Als gevolg van de anderhalvemeter-maatregelen kan deze kerkdienst slechts door een beperkt aantal mensen bijgewoond worden. Mensen worden hiervoor persoonlijk uitgenodigd. Ook zal de dienst rechtstreeks via internet te volgen zijn via dit bericht op deze website. Wij nodigen iedereen uit deze dienst digitaal te volgen.

Deze link https://rkvlietstreek.nl/federatie/oecumenische-zomergebedsdienst-in-rijswijk/ zal ook op de website van de andere kerken opgenomen worden.

De dienst is op donderdag 16 juli om 19:30 uur in de HH. Benedictus en Bernadettekerk, Sir Winston Churchilllaan 372. Voor meer informatie en voor aanmelding van te herdenken overledenen kunt u contact opnemen met de voorbereidingsgroep: 06 27 89 41 06 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De volgende kerken werken samen onder het motto ‘Wij Geloven in Rijswijk’: