Bekijk de dienst via deze link.

Laat je inspireren op Hemelvaartsdag tijdens een unieke 360 graden-dienst in de Emmanuëlkerk in Zutphen! Kijk rond terwijl de band 4Tune prachtige liederen speelt, zing mee en laat je bemoedigen vanuit het thema vertrouwen in angst. Aan het einde van de dienst kunnen we elkaar digitaal ontmoeten en verder praten!

In deze corona-tijd gaat veel anders dan we gewend zijn. We werken thuis, studeren vanuit onze slaapkamer en een kerkdienst bezoeken is er niet meer bij. We missen de samenkomsten en het contact met andere christenen. Tijdens de online 360 graden-dienst krijgt de kijker het gevoel zelf aanwezig te zijn in de mooie Emmanuëlkerk in Zutphen. Door het 360 graden-beeld kunnen bezoekers de hele dienst zelf bepalen waarnaar ze willen kijken.

In de vorm van een korte overdenking wordt het thema vertrouwen in angst toegelicht. In deze tijd van onzekerheid hebben we misschien wel meer dan ooit behoefte aan een bemoedigende boodschap vanuit de Bijbel. Dankzij mooie muziek van de band 4Tune kunnen kijkers meezingen met aanbiddingsliederen en luisteren naar bekende covers. Ook is het mogelijk om tijdens de dienst gebedspunten aan te dragen!

Aansluitend is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten in kleine groepen. In een digitale omgeving kun je verder praten, vragen stellen of samen bidden! Het is ook mogelijk om als kerk deel te nemen aan de 360 graden dienst.

Stichting De Haven

Deze 360 graden-dienst wordt volledig op pro deo basis georganiseerd. Tijdens de dienst wordt aandacht gevraagd voor het werk van Stichting De Haven. De Haven is er voor moeders, dochters en zussen die in de seksindustrie werken. De Haven biedt veldwerk, prostitutie maatschappelijk werk en een uitstapprogramma op maat om vrouwen uit de prostitutie te helpen. Veel van deze vrouwen zijn hard getroffen door de corona-crisis. Door de maatregelen staan ze zonder inkomen op straat en sommige vrouwen kunnen letterlijk geen eten kopen. Ze dreigen hun huis uitgezet te worden en financiële schulden lopen soms hard op. Met financiële steun doet De Haven er alles aan om zoveel mogelijk vrouwen te helpen in deze nijpende situatie.

Op de hoogte blijven en de dienst live volgen? Meld je hier aan! Of volg de live stream via de Facebookpagina van CIP.nl!

• Datum: Hemelvaarstdag, 21 mei 2020
  • Programma: Sing-in vanaf 9:45 uur en start om 10:00 uur
  • Thema: Vertrouwen in angst!
  • Doel: Bemoediging en inspiratie
  • Vanuit: Emmanuëlkerk Zutphen