2013-04-30 12.08.26

Contact tussen de kerk en de buurt. Dat was voor ons de rode draad bij het geslaagde oranjefeest in Leeuwendaal. Een flink aantal gemeenteleden was aanwezig om getuige te zijn van de onthulling van de naam van ons kerkgebouw, van een vet optreden van onze jongens van Re-Start, om mee te helpen met van alles, om te genieten van de sfeer en om er gewoon te zijn.

Heel wat buurtgenoten hebben een kijkje in de kerk genomen en daaruit vloeiden vaak goede gesprekken uit voort.

De groeiende contacten met de buurt werden bevestigd door het samen met de wijkvereniging Leeuwendaal onthullen van het (tijdelijke) naambord. De samenwerking met het oranje-comité van de buurt was ook dit jaar zeer prettig.
Naar aanleiding van deze mooie dag komt de vraag bovendrijven hoe onze kerk de contacten verder kan bestendigen en uitbouwen.

Mede namens Thelma en Margje: iedereen heel erg bedankt voor alle belangstelling en hulp!

Pieter.

Klik hier voor de foto's