KompasHet eerste KOMPAS ligt voor u, dikker dan u wellicht van uw kerkblad gewend bent, maar met zoveel mensen is ook zoveel meer te vertellen. De basis van het blad is om de gehele gemeente op de hoogte te houden van zaken die van belang kunnen zijn voor alle leden, met aandacht voor zowel jong als oud. In KOMPAS willen we een aantal nieuwe rubrieken introduceren dan wel nieuw leven inblazen. Allereerst de rubriek Van… waarin we verschillende kinder- en jeugdclubs aan het woord willen laten.

Daarnaast de rubriek In gesprek met… waarin we gemeenteleden willen voorstellen die wellicht niet elke zondag in de kerk kunnen komen, maar toch een betrokken lid van onze gemeente zijn. Mocht u mensen willen voordragen voor deze rubriek of zelf aan bod willen komen, meldt het ons vooral.

Uw kerkblad zal voortaan maandelijks verschijnen op de laatste zondag van de maand. Uw kopij is van harte welkom via ons e-mail adres kompas[at]leeuwendaalkerk.nl of het postadres van Wieke Visser. U mag kopij uiteraard ook meegeven tijdens een ontmoeting. We ontvangen uw inbreng graag minimaal 8 dagen voor de verschijningsdatum van de nieuwe editie.

Dankzij de inzet van Hein Huizenga en Marieke van der Keur hebben we een frisse nieuwe look, passend bij de frisse nieuwe gemeente die we vanaf vandaag mogen vormen. Wij hebben er zin in, u hopelijk ook?!

Met hartelijke groet,
Elly Rodenburg, Stephan Schep en Wieke Visser

kompas_maart_2013_v1.1.pdf (niet meer beschikbaar) Kompas maart 2013

Klik zonodig hier om in te loggen.