Op maandavond 24 december 2012 bent u van harte welkom in de kerstnachtdienst. Deze dienst wordt gehouden in het kerkgebouw aan de Oranjelaan 62, Rijswijk. Vanaf 20:00 uur staat er een prachtige levende kerststal voor het gebouw. Er is dan ook koffie en thee.

De dienst begint om 20:30 uur. In deze dienst vieren we het feest van de geboorte van Jezus Christus, de Zoon van God. In een gevarieerd programma wordt het kerstverhaal verteld en zingen we veel liederen.

We nodigen u allen hartelijk uit om deze dienst, die voornamelijk is gericht op mensen die (nog) niet kerk gaan, bij te wonen. Neem buren, vrienden en familie mee. Iedereen is van harte welkom!!

We hopen u op kerstavond graag te ontmoeten.

Na de dienst is er glühwein en chocolademelk.

Lees het kerstevangelie in Lucas 2 Foto's kerstnachtdienst 2010 Foto's kerstnachtdienst 2009 Foto's kerstnachtdienst 2008 Foto's kerstnachtdienst 2011

Lees hier het kerstevangelie in de nieuwe bijbelvertaling

Bekijk hier de foto's van de kerstnachtdiensten van 201120102009 en 2008.