vbc2010small.gifZoals u/jij eerder in het kerkblad heeft/hebt kunnen lezen organiseren we op dinsdag 19 oktober de VakantieBijbelClub in de kerk aan de Oranjelaan.

We kunnen die dag nog hulp gebruiken! Bent u/ben jij in de gelegenheid er een dag(deel) bij te zijn?

We zijn op zoek naar mensen die:

• een groepje kinderen willen begeleiden tijdens het knutselen
  • zorgen voor koffie/thee/limonade in de keuken
  • er kunnen zijn tijdens de lunch
  • een spel willen voorbereiden en begeleiden tijdens het spellencircuit
  • een groepje kinderen willen begeleiden tijdens een spel wat we buiten spelen

Kortom: we zijn op zoek naar u en jou! Kunt u / kan jij er bij zijn? Laat het ons weten!

U kunt / jij kan ons aanspreken in de kerk, mailen mag ook! Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Namens de VBC:

Harmen Bijster, Wilma Doldersum, Carla van ’t Hoff, Nelleke Kraaijeveld, Anneke Kronenberg, Lenny van Oosten, Joke Prins

Lees ook: Vakantiebijbelclub op 19 oktober 2010 - Je mag er zijn