Zondag 29 januari 10.00 uur
Gezamenlijke kerkelijke viering in de Bonifatiuskerk voor alle parochianen en kerkelijke gemeenteleden van de kerken in Rijswijk, waarbij er in beginsel geen viering in de andere kerken plaatsvindt.

Zondag 12 februari 10.00 uur
Een gezamenlijke viering in de Nieuwe Kerk, waarbij de andere kerken niet gesloten zullen zijn.

Zondag 19 maart 15.00 uur
Een gezamenlijke kooruitvoering in de Bonifatiuskerk, waaraan vier grote Rijswijkse koren / samengevoegde koren deelnemen.

Zondag 2 april 10.00 uur
Een gezamenlijke viering in de Leeuwendaalkerk, waarbij de andere kerken niet gesloten zullen zijn.

Zondag 30 april 16.00 uur
Lezing in de Hofrustkapel over 750 jaar bijbelvertalingen door prof. dr. Wido van Peursen (Hoogleraar Oude Testament aan de Faculteit van de Godgeleerdheid, Vrije Universiteit van Amsterdam).

Zondag 14 mei 20.00 uur
Leeuwendaallezing in de Oude Kerk over de geschiedenis van de kerkmuziek door cantor-organist van de Oude Kerk Henny Heikens.

Zondag 11 juni 09.30 uur
Een gezamenlijke viering in de Benedictus en Bernadettekerk, waarbij de andere kerken niet gesloten zullen zijn.

Dinsdag 15 t/m zaterdag 19 augustus
Een busreis naar Fulda (waar Bonifatius ligt begraven) en Wittenberg (de stad van Luther) voor parochianen en kerkelijke gemeenteleden.

Zaterdag 23 september van 16.00 tot 19.00 uur
Een samenzijn voor kerkelijke vrijwilligers in de Pastorietuin van de Bonifatiuskerk.

Zaterdag 28 oktober
Korte orgelconcerten in achtereenvolgens de Hofrustkapel, Oude Kerk en de Bonifatiuskerk. In de laatste kerk staat een concert voor drie orgels op het programma.

Een jeugdactiviteit in samenwerking met de Stichting Present.

Zondag 26 november 16.00 uur
Debat over de maatschappelijke inbreng van kerken in Rijswijk onder leiding van Davo van Peursen (Hofrustkapel) en m.m.v. de diaken Pier Tolsma (Bonifatius- en Sint Maarten en Trinitasparochie Voorburg) en Leendert Verzijden (voorzitter van het college van diakenen van de Protestantse Gemeente Rijswijk). Voor dit debat worden ook enkele maatschappelijke organisaties waaronder de gemeente Rijswijk uitgenodigd.

Zondag 3 december 10.00 uur (Eerste Advent)
Gezamenlijke kerkelijke slotviering in de Oude Kerk voor alle parochianen en kerkelijke gemeenteleden van de kerken in Rijswijk, waarbij er in beginsel geen viering in de andere kerken plaatsvindt.

Kijk ook opĀ 750jrkerkinrijswijk.nl