Open dag op Koningsdag, maandag 27 april 2015

We zetten de traditie voort en leggen met Koningsdag de rode loper weer uit. Dit jaar op maandag 27 april van 10:00 tot ongeveer 13:00 uur. Buurtgenoten en andere belangstellenden kunnen het kerkgebouw weer van binnen bekijken. Net als voorgaande jaren zullen zich weer gesprekken ontspinnen en zal er weer deelgenomen worden aan diverse feestelijke activiteiten.

Koningsdag

Net als in vorige jaren willen we op Koningsdag de mensen uit de buurt weer de gelegenheid gegeven om eens bij ons binnen te kijken en een praatje te maken met leden van onze gemeente. We zetten de deuren wagenwijd open en sluiten zo veel mogelijk aan bij de activiteiten rondom de kastanjeboom. Voor wie het nog niet weet: er worden door het Oranje comité en de wijkvereniging op het pleintje direct voor het gebouw allerlei festiviteiten georganiseerd voor jong en oud, startend om 9:00 uur met een vrijmarkt en kinderspelen. Om 12:00 uur wordt op het plein traditioneel het Wilhelmus gespeeld door Forum Hadriani uit Voorburg en wordt er oranjebitter geschonken en uitgedeeld.

Het kerkgebouw is van 10:00 uur tot ongeveer 13:00 uur open voor alle geinteresseerden.

KOM IN DE KERK op maandag 27 april!