Flyer KND 2014 small

Kerstnachtdienst in de Leeuwendaalkerk

Het is een mooie traditie: de kerstnachtdienst op de avond van 24 december in de Leeuwendaalkerk. Met elk jaar een levende kerststal onder de kastanjeboom aan de Oranjelaan (met echte schapen!), koorzang binnen en buiten de kerk, een sfeervolle dienst met veel samenzang, en glühwein en warme chocolademelk toe. Een feest om mee te maken.

Maar je moet wel durven. Want kerst is niet alleen maar een feest met licht en vreugde en engelengezang. Het is ook een eenzame bevalling, de geboorte van een kind in een leegstaande stal, met een voederbak als wieg.

De Leeuwendaalkerk nodigt u uit, vlak voor twee mooie kerstdagen, om de kerstnacht mee te komen vieren. Vanaf 20:00 uur ontvangen we u met koffie en thee bij de kerststal. De dienst begint om 20:30 uur. Na afloop kunt u gezellig wat blijven drinken en napraten.

We beloven u een mooie, sfeervolle kerstnachtdienst. Of u nou alleen komt, met uw gezin, met familie of vrienden: het wordt een prachtig feest. Maar reken op een confronterend feest. Een kerstnachtdienst met een bite. Want zeg nou zelf: wat kan dat kind nou!

Leeuwendaalkerk, Oranjelaan 62, 2281 GG Rijswijk – www.leeuwendaalkerk.nl

2013KN011